Lid worden

Stichting4you is altijd op zoek naar enthousiaste mensen, die bij één of meerdere activiteiten mee willen helpen. Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Lees ze gerust door en als je interesse hebt om onze stichting te komen versterken, dan kun je je onderaan aanmelden. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op voor een kennismaking.

Stichting4you zoekt enthousiaste mensen, die zich graag willen inzetten voor jong en oud. Daarnaast is het natuurlijk ook vanzelfsprekend dat je goed kunt omgaan met deze doelgroep(en). Verder zoeken wij mensen, die kritisch kunnen kijken naar zichzelf en de omgeving en zich hieraan kunnen aanpassen, indien nodig. Als laatste zoeken wij mensen die dus het plezier van jong en oud voorop kunnen en willen stellen en zich hier een hele dag (of dagdeel) aan kunnen verbinden.
De verwachtingen van onze stichting ten aanzien van nieuwe leden zijn heel erg simpel. Wij verwachten dat je de bereidheidheid hebt om je voor 100% in te zetten om een activiteit te laten slagen. Daarnaast verwachten we van jou dat je net zoveel plezier kunt hebben in het realiseren hiervan, als wij.
Stichting4you kent twee soorten vergoedingen voor het helpen bij activiteiten. Zo hebben wij de financiële vergoeding of de vergoeding in natura. De eerste vergoeding betekent dat je per dag een bedrag aan euro's ontvangt. De vergoeding in natura betekent dat wij de spullen van bijvoorbeeld schmink en andere zaken, die slijten of kapotgaan zullen vergoeden. Deze vergoeding kunnen wij alleen geven als je zelf beschikt over een kostuum.
Bij elke activiteit komen we vooraf samen op een afgesproken verzamelpunt. Vanaf dit punt regelt de stichting het vervoer van en naar de activiteit. Dit doen wij door met elkaar mee te rijden of in sommige gevallen om aangepast vervoer te huren. Het regelen van vervoer van een naar het afgesproken verzamelpunt is dus voor jouzelf.
De stichting4you bezit een ruime collectie kostuums voor Sint en Kerst. Het is dus in principe niet noodzakelijk om een eigen kostuum te hebben om lid te kunnen worden. In het geval dat leden zich een langere tijd aan onze stichting verbinden, bestaat de mogelijkheid dat wij een kostuum voor jou aanschaffen. Het kostuum blijft overigens wel eigendom van de stichting. Een eigen pak aanschaffen is natuurlijk altijd mogelijk. Wel bekijken wij of jouw kostuum past in de collectie, waar wij bezoeken mee afleggen.
De stichting4you zoekt leden in allerlei leeftijden en in principe vanaf 16 jaar. Dit heeft te maken met het feit dat we soms lange dagen en ook in de avond op pad zijn. Het verschil in leeftijd zorgt overigens ook voor een diverse verschijning tijdens bezoeken aan bedrijven, scholen en gezinnen. In speciale gevallen willen wij afwijken van onze leeftijdsgrens. Hiertoe voeren wij altijd eerst overleg.

Als je enthousiast geworden bent en je wilt lid worden bij onze stichting, vul dan hieronder het aanmeldformulier in. Wij nodigen je dan zo snel mogelijk uit voor een kennismaking.

De velden met een * zijn verplicht en bij een icon info krijg je meer uitleg over de vraag!

Lid worden
Extra info

Contact gegevens

Hieronder ziet u hoe u onze stichting kunt bereiken. Uiteraard kunt u ook gebruik maken van het contact of bel me terug formulier.

Stichting4You

Het verloren Sinterklaasfeest