Sinterklaas

Ieder jaar kiest Sinterklaas een andere stad om daar met Pakjesboot 12 Nederland binnen te komen. Dit jaar komt de Sint weer als vanouds Nederland binnenvaren en hij heeft dit jaar gekozen voor Gorinchem. Onze stichting onderhoudt nauwe contacten met de Sint en daarom ook kunnen wij ieder jaar een agenda openstellen. Hier kunt u dan een datum en tijd reserveren waarop de Sint en zijn pieten bij u langskomen. Gelukkig is Sinterklaas een vriend van iedereen, die niet kijkt waar iemand vandaan komt of hoe hij of zij eruit ziet.

Onze stichting doet niet mee in de discussie over de 'kleur' van pieten. Wij vieren dit feest voor iedereen zonder te kort te doen aan dit oer-Hollandse feest. Wilt u de Goedheiligman bij u langs laten komen dan kunt u hieronder meer informatie vinden. Sinterklaas-vlaardingen zorgt voor gezellig fijn en toch ook een beetje spannend feestje vanaf het moment dat de pieten bij u op de deur bonzen.

Klik hiernaast om Sinterklaas direct bij u thuis uit te nodigen button boek

Huisbezoek

Tijdens een standaard huisbezoek in Vlaardingen of Schiedam zal Sinterklaas alle aanwezige kinderen in het zonnetje zetten door te vertellen wat hij allemaal over hen weet. Het is dus erg fijn als u ons vooraf van info voorziet, zodat het bezoek nog persoonlijker wordt. Nadrukkelijk geven wij u nu alvast aan dat Sinterklaas en zijn pieten zich niet lenen als 'boeman' om de kinderen standjes te geven. Sinterklaas laat de opvoeding graag over aan de ouders. Ook is er ruimte voor wat liedjes en het uitdelen van (enkele) kadootjes. Natuurlijk nemen de zwarte pieten strooigoed mee dat rijkelijk wordt uitgedeeld.

€60 Hiernaast de kosten voor een standaard huisbezoek, dat 25 minuten duurt waarbij Sinterklaas met twee zwarte pieten langskomt.

Heeft u speciale wensen of wilt u een langer huisbezoek, omdat er bijvoorbeeld veel kinderen aanwezig zullen zijn, geeft u dat dan aan in het reserveringsformulier. Wij nemen dan altijd contact met u op. Buiten Vlaardingen en Schiedam rekenen wij extra kosten! Hier kunt u gelijk een huisbezoek reserveren.

Bedrijfsbezoek

Een bezoek aan uw bedrijf is meestal een feest met behoorlijk veel kinderen. Sinterklaas komt dan ook minimaal één uur bij u langs met standaard drie zwarte pierten. Het bezoek is helemaal naar uw wensen in te vullen. Misschien heeft u zelf al een programma bedacht, maar zoniet dan denken wij graag met u mee om er een extra feestelijke tint aan te geven. Wij zorgen ervoor dat er niets aan het toeval wordt overgelaten en dat ieder een feest krijgt, waarover nog lang zal worden nagepraat. Ook kunt u via ons een leuk voorprogramma en of een pietenband inschakelen om de kinderen alvast 'op te warmen'.

€225 Hiernaast de kosten voor een uur durend programma, waarbij Sinterklaas met drie zwarte pieten langskomt.

Wilt u het bezoek misschien langer laten duren of wilt u misschien meer zwarte pieten erbij, dan kunt u dat extra bij uw verzoek aangeven. Wij bieden u dan graag een passend ander tarief aan. Buiten Vlaardingen en Schiedam rekenen wij extra kosten! Hier kunt u gelijk een bedrijfsbezoek aanvragen.

Schoolbezoek

Een schoolbezoek is een feest waar kinderen al weken naar uitkijken en vol spanning wachten op het moment dat de Sint ook bij hen op school aankomt. Onze ervaring leert dat de scholen vaak al een programma hebben bedacht en graag passen wij ons hieraan aan. Samen nemen wij ruim voor het feest het programma met u door, zodat we beiden precies op de hoogte zijn van wat er staat te gebeuren en vooral wie waarvoor zorgt. Natuurlijk kunnen wij u ook helpen met ideeën, zodat alle kinderen met lachende gezichten naar huis zullen gaan. Wij helpen u graag om een gezellig en groot feest te organiseren.

? Voor scholen, die vaak een beperkt budget hebben, spreken wij een passend tarief met u af. Sinterklaas komt met drie zwarte pieten.

Binnen de reguliere tijden ± 09:00 - 11:30 uur bezoeken wij uw school. Wilt u Sinterklaas en of zijn pieten op een aparte manier laten aankomen, neemt u dan vroegtijdig contact met ons op. Wij zijn tot veel bereid, maar dit alles moet wel 'waardig' en haalbaar zijn. Hier kunt u gelijk een aanvraag doen voor een bezoek aan uw school.