Bedrijfsbezoek

bedrijfsbezoek01

Binnen de bedrijven is het veelal de personeelsvereniging, die het Sinterklaasfeest voor de kinderen van de werknemers organiseert. Graag helpen wij u bij deze organisatie en bezoeken wij met de Sint en zijn pieten uw feest. Om uw aanvraag in behandeling te nemen hebben wij een aantal gegevens van u nodig. Vult u hiervoor het onderstaande digitale formulier in en stuur ons dat toe. Na binnenkomst nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om samen het programma verder door te nemen. Indien gewenst brengen wij ook een bezoek aan de locatie. Wij zien uw aanvraag graag tegemoet!

Alle velden met een * zijn verplicht in te vullen en bij een  vindt u meer uitleg.

Bedrijf
Contactpersoon

Contact gegevens

Hieronder ziet u hoe u onze stichting kunt bereiken. Uiteraard kunt u ook gebruik maken van het contact of bel me terug formulier.

Stichting4You

Het verloren Sinterklaasfeest