Evenement

Ieder jaar probeert de stichting4you zelfstandig of in samenwerking met andere partijen een grootschalig evenement te organiseren. Dit evenement kan zowel in de Sinterklaasperiode of tijdens Kerstmis plaatsvinden. De insteek is altijd dat het evenement voor een 'speciale doelgroep' wordt georganiseerd waaraan zij gratis kunnen deelnemen. Hieronder vindt u een korte opsomming van evenementen waaraan onze stichting een bijdrage heeft geleverd. Inmiddels zijn wij ook druk bezig met een nieuw evenement en zodra wij u hierover meer kunnen zeggen, vindt u dat hier op onze tijdlijn terug. Houd deze site dus vooral goed in de gaten.

De tijdlijn

2012

Tijdens de Pakjesdagen in de Leuvehaven van Rotterdam konden de kinderen uit Rotterdam de Pakjesboot van Sinterklaas komen bekijken. Het werd een enorme drukte en terwijl de kinderen aan boord een rondleiding kregen van de zwarte pieten werden de andere kinderen in het Havenmuseum vermaakt met muziek en dans.

2011

In dit jaar werd Sintercity voor het eerst georganiseerd. Een landelijk evenement waarbij kinderen, die wonen of verblijven in opvangcentra, één dag in het zonnetje werden gezet. Ze werden door het hele lang opgehaald met twee 'Sintercitytreinen' om uiteindelijk aan boord van het SS Rotterdam een geweldig Sinterklaasfeest te vieren.

2010

In het Stadshart van Vlaardingen organiseerden wij So you wanna be zwarte piet. Een wedstrijd waarbij zwarte pieten een activiteit uitvoerde, waaraan de winkelende kinderen konden deelnemen. De zwarte piet met het leukste onderdeel werd uiteindelijk beloond door Sinterklaas, die aan het eind van de dag heeft feest gezellig afsloot.

• 8.jpg
  • 21.jpg